Feia und Geist

IMG_9138Lebn Sie no, Beck? Oda han Sie etz‘ unendlich oangehegt? I mog mei Gedankenröckchn, des i ned oiwei zuar Gänze hebe. Grod wenn ’s schee is und privod. Is aa so luftig. Wia bei meina Bubbnn früha. Des han grod meine Gedankn. Des dreibt mi um. I bin gern umtriebig. Und i geh´ east wieda in mei Zimma, wenn i woass, dass i aa do draußn Feia machn konn. Mid jedem Menschn. Aa wenn Sie denkn, dass assoziiern assozioi is. I konn präzise sei, wenn i wui. Narrisch präzise. Meine Gedankn han mei Guad. Mei Hirn is meine Bastei, wenn ’s hart auf hart kimmd. Meine Phantasielandn han des. I assoziiere, wenn i wui, bis zum Sankt-Nimmerleinsdog. Aa ohne di. Und mei Haffa is koa Poat. I ausseche hita den simm Bergn hi und ha, hi und ha, hi und ha …
Beck (Des is etz‘ da, da mi ned verstäd.)!
I bin fia´s Grundeinkomma, Beck! I wui mei schoass Grundeinkomma. Damit i wos Vernünftigs schofffa konn. Wos i schofffa wui. I wui wos schofffa. Schofffa schofffa. Wui denkn und atma könna. Des verstehn aa manche ned. Hartz IV is diskriminierend. A BGE (Bedingungsloss Grundeinkomma) konn finanziell, gäd ma ned arbadn, des Gleiche bedeidn oba ’s stäit gleich. Aa rechtlich. Wurscht ob i Kinda hob, oiein lebe, jung, oid, arbadsfähig, arbadswuiig, arbadsunfähig oda arbadsunwuiig bin. Koa Kindergeid, Rantn und Bofög mehr. Koa Otrogsscheise und Bearbadung mehr. Des schenkt am Menschn Zeit und schont Nervn. Do konn ma wos anders backn. Scheene Dinge konn ma dann backn. Wenga Wofffa, de unterm Disch wandern. Agentur fia Arbad ade (ho oft eh unscheee Architekturn). Üba Jobcenta konn ma no oamoi nachdenkn. ´s braat a bessere Bezoiung fia Arbadn (Oagentlich scho heid!), de koana machn wui. Froge: Wa übanimmt den gsetzlichn Krankenkassenbeitrog? Is ea im BGE enthoitn? Wern dann wenga Ehn gschlossn? BGE is bessa fia de Gsundheit. Oiein psychisch. Setzt kreativs Potenzioi frei. Hilft andern. Ehrenamtlich. I schreibe. Und des tue i oafach so. Sie lektoaiern. Und aa Sie dean des oafach so. Measse! Ea wird schlaua wern, da Mensch. Und seibsdständiga. Und des mua ma fördern und schützn. Scho da Zuagang zuar Buidung is a andera. Vo gloa auf. Faul is ea ned. Und des konn ja aa ned des Argument sei. Aba bis dahin mua i üba Oaschlöcha gengan. Thomas Spence war keins. Obparate lähma den Menschn oiwei. Machn ihn krank.
Wos issn Geid? Bläds Oaschlochgeid. A depperte Eafindung. I hob´ Schdoana und Bratzn. Und Liabe.
Wos hom Sie?
Dieser Beitrag wurde unter Feia und Geist veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

3 Antworten zu Feia und Geist

  1. Beckmesser schreibt:

    Das, Basta, ist aber nett, dass Sie mich erst ausladen und dann wieder einladen. Noch dazu auf Mundart. Die ich nun gar nicht beherrsche. Aber ich wäre nicht Beckmesser, wenn ich nicht „lektoaiern“ würde. Müsste es nicht statt
    Otrogsscheise und Bearbadung schenkt am Menschn Zeit und schont Nervn
    eher heißen:
    Koa Otrogsscheise und Bearbadung schenkt am Menschn Zeit und schont Nervn ??

    Aber hier bin ich nun – anders als beim Film – wirklich auf fremdem Gebiet…

    Gefällt mir

  2. rotebastardin schreibt:

    Sie komma. Sie komma, wenn i Sie rufe. I hob Sie ois Boar ogenomma. Ois oan, da micht ned verstäd. Verstehn Sie? Lachn Sie doch oamoi mid ma. Und Beck is etz‘ Ihr Name. Is immerhin a Name. Koa Messa.

    Gelobe Besserung, da Fehla wegn. I mache ständig Fehla. Aba i petz´ meine Backn mitanand und gebe sie frei.

    Stäin Sie ma des irgendwann in Rechnung?

    (Und no zum Film: Ihre Sicht und meine, des eagibt doch ne guade Filmkritik.)

    Fremd? Und? I bin übaoi fremd.

    Gefällt mir

  3. rotebastardin schreibt:

    I wui Sie ned ostäien! Aba i mua Ihna aa scho song: Mid Ihna konn ma ja gar nix ostäien.

    Gefällt mir

Kommentar verfassen

